Lång dag...

Ja då va den här dagen snart slut..
Började halvrisigt, med en lång historia men verkar dock sluta bra :)
Varit i Sundsvall idag, köpte en ny parfym som luktar super gott (tur det, annars hade jag väl inte köpt det, daah) åsså köpte jag en röd klännning med vita prickar på. Jättesöt! Gillar.. Så kanske blir den vid utgången nästa helg? Troligen..

Sen finns de väl inte så mycket mer att berätta. Jag har huvudvärk så jag tror huvudet spricker när som helst, jag som slutat med glasögonen har fått koppla på mig dom. Det kallas jävligt! Men ingen som ska se mig här bakom skärmen, så jag tar jue inte död på nån :)

Ska gå å fika lite nu, är hungrig som satan. :) Kanske ett ägg? Å lite räkor? Lockande, så de kanske blir så ;)

Ha en superkväll.
image23

Saknar dig, som fasen. Men vi ses snart. Längtas ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0