Kan man säga att man gjort de bästa av allt?

Har haft det såå jättebra, mysigt som tusan. Problemet kom jue imorse, för ville jue verkligen inte hem! Ville stanna. Vara där med dig! Men.. Går jue inte! Men om tre veckor :D (eventuellt)

Ja, inte fasen gick dagarna där nere sakta inte. Fort som satan gick det. Men är kanske så när man har det bra? Då går de undan..
Men varför ska Sverige va så förbannat långt? Varför kan de inte va runt liksom och litet? Nära till allt..

Vet inte vad jag ska skriva, egentligen. Har så jävulskt mycket uppe i huvudet som vill ut. Men får det inte att rinna ner i fingrarna så jag får ner de på skärmen. Men kanske inget jag ska skriva här? Är kanske det som stoppar, att det ska inte finnas nedskrivet utan bara finnas. För tycker om dig, faktiskt ;)

Ska lägga mig. Tänka igenom allt! Är så glad, hela jag är glad! Lycklig. Men lessen :( Men glad ändå! Äsch, den som fattar förstår.

Skriver nog mer imorgon. För just nu ser jag ingenting..

Godnatt folket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, men det låter juh jätte bra dä :D joda, ja ha väl oxå haft det bra här hemma. ha bleve sjuk, men dä ä väl sånt man få leva med :/
haha, jaa. Tyckte den va lite rolig ;)

2008-05-06 @ 09:31:07
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Låter bra att du haft det bra iaf :) Jadu, bra här. Praktik nu & många järn i elden - kan inte vara bättre! Sker för dig då?

2008-05-06 @ 16:29:38
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0