Kan inte sova!

Är sjukt trött, men kan inte sova. Kan de bero på att jag somnade på soffan ikväll under tre filtar? Kan va det ;)
Men det är nå konstigt, jag mår jätteilla hela tiden, är trött och alldeles blek. Tror ni att det är döden som väntar? Vill inte det :( Haha, sorgligt.. Nån som är en släng av läkare som kan säga det? :)
Sen, så jag har aldrig ätit Marabous Mint Krokant, jag har aldrig ätit den förut. Kanske nån bit för jävulska massa år sedan, jag minns det inte iaf. Men va in på Ica idag, å blev jättesugen på Mint Krokant. Så köpte en, vräkte i mig tre bitar (fick liksom sätta stoppet där). Det är gott! Men då till min undran, hur i hela fridens alla dagar kan man bli så sugen på något man inte ätit?

image21

Åt iaf ägg och räkor ikväll. Jami! Det är gott alltså, å Daniel sa att man inte blir fetare utav det. (han sa inte så, men jag översatte det till mitt språk, å då blev de så) Haha, så nu jävlar ska jag leva på det. :)
Även ätit rökt kött (det är inte nyttigt va? vet inte alls jag), jävulska gott e det. Det är något man kan äta ihjäl sig på, men man blir så törstig. Helvete, tror jag druckit par lite vatten bara ikväll. Men man kan inte låta bli att äta det..

Imorgon är jag ledig! :) Ska bli skönt, ska sova länge (ni vet, det som är totalt omöjligt när man får) Sen ska jag åka te jobbet och lämna tillbaka mina jobbarkläder. Dagen får sedan bli lugn, de där med att sola solarium kanske skulle göras imorgon? Men är jue slut i både huvudet och kroppen på kvällarna. Tokigt!

Sov så gott, dröm så sött. Det tänker jag göra! Alltid ;)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0