Jag är bäst!

Alltså, det känns som om jag bara gnäller å så.. Men när som helst, spricker mitt huvud. Bara så ni vet :P
Men däremot är jag på jävulska bra humör! Jag är verkligen där uppe, allra längst där uppe i humöret! :)

Sen så har jag kommit på en sak..
Jag säger jue ofta, om nån frågar om jag är bra på något, att jag är dålig på allt. Men jag har gått runt å ljugit. Jajamän, det har jag. Å jag erkänner det nu.. För jag har kommit på en sak som jag är en jävel på! Enormt jävla bra e jag på det.. Att parkera uselt.
Helvete va jag är dålig på att parkera rakt. Det blir snett å jävligt.. Jag är bäst på det! :P
Men nått måste man väl va bra på, ha talangen liksom :)

Jag håller på att baka, igen :) Ska ta med mig å bjussa på imorgon sista dagen på apu:n. Snäll som man är :P

Nu ska jag lägga mig i sängen, messa med Daniel å jäsa ett tag. För att.. Jag saknar han! Serru..

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, du ä inte ensam om å parkera som en.. jaa, nått vi inte ska nämna här :p

2008-05-23 @ 13:50:03
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0