Idag så e de lördag.

Det är det! Sov hos syster i natt, vaknade med ryggont. Jävla madrass man sover på :P Sen så har jag en sån skrapig röst, pollen som typ har  bosatt sig där :P

Vi käkade frukost på stan, en varm smörgås med grönsaker, orkade inte allt. Jävla stor! Sen blev de marknaden, jag fick mig en klänning. Blå och svart, jättefin va den! :) Blev givetvis en munk också, socker kring hela ansiktet när jag hade käkat upp den, men de bjuder jag på ;)
Ikväll blire grillning. Och öl kanske? Aa, blir så. Ska bli gott..

Men värmen har minsann kommit! Satan så varmt de varit i denna dag. Men det är skönt!
Blir jue sugen på att bada, men e lite tidigt. Vill som inte bli sjuk nu, har inte tid för det :P Har jue annat för mig :)

Orkar inte skriva mer. Hörs senare eller imorgon. Ha de bra så länge folket.

Långt borta, men ändå nära. Saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa. det gjorde du rätt i :P Dom ä luriga dom där ;) njaa, må väl bättre. men ä inte helt frisk än :/

2008-05-10 @ 19:37:03
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag jobba typ hela sommarn. Ä ledig i slutet på augusti.. :/ men bli väl det vanliga.. Jobba, sola, bada lite. Festa å sånt. Så ska ja vara i göteborg lite hade ja tänkt a (: Ska på bröllop :D ska dy göra i sommar da?

2008-05-11 @ 18:00:34
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0