För fel?

Fasen är det för fel.. Less! Har värsta orosklumpen i magen, känns som jag ska börja tok-gråta när som helst. Vad är det för fel? Men skönt att gråta, tycka synd om sig själv (om jag nu vetat varför de är synd om mig hade det varit enklare :P)
Känns som att jag har en miljon tankar, men som att dom snurrar runt så fort så jag inte hinner med dom, å förstå vad det är. Har jag blivit knäpp? Tror fan det.

Var trött innan, men nu e jag trött-fundersam. Ingen mening att lägga sig då. För då sätter jag bara igång å tänker, DÅ kan allt bli tokigt :)
Ska gå å frossa i mig räkorna jag köpte idag. Deppa lite, tvätta bort sminket, rycka upp mig sen krypa i säng.

Saknar Daniel som fasen. Fast vi ses snart, e det helvetes länge kvar ändå. Tycker om dig jättemycket. Bäst!


image17

Sov så gott! Så hörs vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0