Dagen i ord

Sitter å läser igenom gamla inlägg. Herrejävlar va jag är dålig på att stava, jag skriver jue till å med fel ord. Å inget säger ni :P
Sen har jag fått nå fel, så fort jag skriver sms, så blandar jag stora och små bokstäver mitt i orden så det ser ut som om jag är på fyllan. Inte bra! Ser inte klokt ut om inte annat :P

Dagen har rullat på, var på dagverksamheten mellan halv nio och halvtre. Ner på stan en sväng å kika lite, sen åkte jag hem. Är så helvetes trött! Vet inte vad det är, har så jävla ont i magen hela tiden och blek som ett lakan är jag. Vad är felet? Nån?
Köpte iaf en mörkgrå jacka/tröja på stan. Jättefin! Har kommit in i en period där jag vill ha allt grått, fast man ser så fet ut, oj ursäkta, man ser fetare ut i grått. Men det är fint! Tycker jag..

Sen så är jag så hungrig så jag tror jag smällar av! Jag får fika och mat på apun, så behöver inte ha med mig nån lunch och så.. Så är jue jättebra, värsta lyxen. Men idag va de stuvad potatis och isterband, om jag säger så här. Det är inte nån favorit, jag äter det inte ens. Men jag vill inte va otacksam, så en tredjedels korvjävel fick slinka ner, drack väl ungefär tre liter citronvatten själv för att skölja ner. Jami! Not :P

Sen så saknar jag Daniel som satan, just ringt SJ. Men måste prata med han innan jag bokar :P Vet inte vad hur och när jag ska åka :P Fördel om jag får lite hjälp ;)

Mamma fyller år idag, så blir smörgåstårta ikväll. Kan jag äta det? Nej. Kommer jag va ännu mer hungrig och kinkig sen? Japp.. Varför? För de blir som ingen middag :P
Låter som jag är på värsta mutter-humöret. Men det är så här, jag är på strålande humör. Förbannat bra humör är jag på..

Just ja, jag ska färga håret ikväll :D Blir mörkbrunt, sen skulle jag vilja göra en bredare ljus slinga på min....högra huvudhalva. Men blev för snål och lat, så köpte bara färgen, så får jag köpa sling-tjoffset i helgen :)
I helgen är det marknad, ska jag gå å köpa kyckling. God som satan e den. Jag kan nog leva på kyckling och kokt ägg. Gott är det.

Har jag nå mer på hjärtat? Nej tror inte det.. Lär väl skriva mer sen. Ha de så bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0