Minigrisen..

...det är jag. Toksomna som en gris i soffan efter maten. Så nu e jag pigg. TOKPIGG.
Tur jag e ledig imorgon så kan sova länge :D Men, lär väl inte kunna det bara för att man får.. Varför?!

Den här dagen har gått fort, fort som tusan!
Började nya kursen idag, rätt tråkigt faktiskt. Massa jäklarns lagar.
Hade även förflyttningsteknik. Det var däremot riktigt roligt! Hehe, fick flytta runt varandra i sängarna. HAHA.. Riktigt roligt. Vi skrattade, så instruktören skrattade så hon tappade bort sig. Lyckat va? :) Men det gör vi gärna om :P

Färgade håret ikväll, blev finnemang! Så nu e man brun igen. Fast lär väl inte hålla länge, tills jag färgar om det.

Och nu till det mer allvarliga!
Jag har kära ner mig. Japp, riktigt rejält. I ett par superfina skor. Sommarskor! Å erkänn, att de är bättre att köpa dom nu innan dom tar slut? Måste nästan göra det. Får bli imorgon, eller på onsdag. När pengarna anländer. Sist in först ut heter det väl?

Nu blire te och soffan. Igen :) Sov så gott ni som kan. Tänk inte på mig som sovit bort min trötthet och måste sitta uppe ;) Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0