Tror huvudet spricker

Har så förbannat ont i huvudet. Skulle aldrig ha glömt glasögonen hemma :( (rättare sagt lämnat dom hemma). Brukar klara mig bra utan dom, bara när huvudvärken börjar komma som jag sätter på mig dom å det går bra. Men är inte så lätt när dom är cirka hundra mil bort!

Har iaf mailat iväg tre uppgifter ikväll, så jag är nöjd :D Har bara tio stycken kvar nu så.. Det går framåt! :)
Idag så blev det en sväng på stan, köpte julklapp till syster, men va så enormt fult papper så slet bort det när jag kom hem. Herrejesus, jag slår hellre om det själv :) Men jag är nöjd.. Det va fint de jag köpte, rent så jag skulle kunna behålla det själv ;)

Telefonmöte imorgon vid halvett, hoppas hon hinner ringa innan vi ska ner å träffa Daniels bror för att äta lunch. Jobbigt att prata i telefon när det är massa folk runtomkring :)

Nu blir det plocka ihop i köket, sen sova!
Sov så jättegott

Kommentarer
Postat av: My

Ja, du.. I nyår vet jag inte riktigt, har inte planerat något :) Återstår att se vad det blir. För dudå?

2008-12-12 @ 08:59:47
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha, va roligt :D Kul å gå på lisseberg på vintern, va juh såå mysigt. Glöm inte å köpa det goda brödet ;) haha. Jadu, jag ska nog till svall på lördag. Sen på kvällen ska jag å Robert hem till mamma å pappa å käka :D Det ä väl allt ja ha planerat :p

2008-12-12 @ 11:00:43
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Lät bra det :) Hoppas din lucia var bra iaf?

2008-12-14 @ 13:13:36
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0