Små, små ord...

Så har jag fixat klart två uppgifter. Nu har jag bara tretton stycken kvar. Ingen brådska jue ;) Eller jo, men det ordnar sig. Gör typ två varje kväll minst så brukar det rinna iväg rätt fort.
Bara jag kommer igång så. Sen så vissa av dom är rätt små, så dom går fort. Så då kanske jag smäller tre stycken :) Haha.

Idag så har det varit en sego dag. Vi har varit som två latmaskar å legat i soffan. Men det har varit skönt! Började snöa ikväll, jag blev glad. Men tror redan det är borta. Jäkla skit! :)
För det är fasen snart jul! Länge sedan jag längtade till jul som jag gör nu. Men tror det beror på att Daniel kommer upp på juldagen så det är dit jag längtar å längtar jag till juldagen får jag jue automatiskt med julafton också :)
Imorgon (eller rättare sagt idag) så ska Svensson till sjukgymnasten, så ska han släppa av mig på stan (han kallar det nere på byn, men jag får känslan av när vi gick på högstadiet å gick upp på byn å köpte godis om jag säger så) så ska jag gå runt å kika lite. Måste hitta nått till syrran. Har som inte en blekaste vad jag ska hitta på.

Nu så ska jag ner å hänga tvätten sen tänkte jag däcka! Sov så gott hörrni så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Sofhie

Hej :D Hehe jaa jag gör så gott jag kan utan internet :P Tur man har grannar man kan sno av ;)

Hoppas allt är bra! Kram

2008-12-03 @ 12:59:33
URL: http://sofhiesmedman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja kan juh säga så mycket som att jag inte ha köpt en enda julklapp :P Tråkigt att köpa dom i solle, men ja jobba juh jämt så hinner inte ta mig nån annan stans :P men ska se om ja, robert å per ska ta en drive till svall typ.. nästa helg :P Ha du fixa dina julklappar än da? Ja längta oxå till jul, här ha det snöa jäätte mycket bara inatt :D så kul. Hoppas det stanna kvar bara. Vill inte ha en till grön jul :/

2008-12-03 @ 14:48:59
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0