Så har jag jobbat

Fick även sju-tolv imorgon, å det tackade jag gladeligen ja till :)
Min mobil har jue gått sönder, nå plastgrejer som lossnat och jag är rädd jag förstör det som va innanför. Men jag lånade ut min gamla till syrran i helgen, för hennes är också trasig. Bilden är borta så hela skärmen är vit så man får klappa igen luckan tusen gånger så till slut har man en bakgrund och en mobil som funka. Denna procedur kräver den varje gång man ska använda mobilfan. Iaf, så tänkte jag att jag måste jue ta den, har jue ingen annan. Så när jag slutade så tänkte jag ringa Daniel en snabbis bara innan han åkte och jobba. Vad händer? Det går inte alls få till någon bild. Jävla skit telefon. Så har fått tejpa fast plastgrejen på min mobil så jag iaf har en fungerande telefon :P Haha..

Nu ska jag fika, sen blir det sängen. Upp halvsex imorgon -gäspar redan-

Ha en jättebra natt. Sov så jättegott


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha, precis det där hände med min telefon a :P Den blev alldeles vit å man kunde inte annvända den :P Dynga ;) Hoppas du få en ny i julklapp :p

2008-12-24 @ 07:19:07
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och GOD JUL förresten :p

2008-12-24 @ 07:19:22
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0