Rubrikskit

Jisses, la mig sen natten som va.. Men det va så jävulska kallt i sovrummet så fick kliva upp å dra på mig lite kläder för att få mig nån värme! :)
Så sov jag länge också, jag som lovat Daniel att steka ägg tills han klev upp fick kvicka mig lite. Men det gick bra! Ägg fick han iaf. Efter frukosten skulle han till sjukgymnasten och jag gick på stan. Var tydligen marknad men trasslade inte in mig där något utan gick å kika affärer istället..

Så nu ikväll blev det mys i soffan innan han skulle till jobbet. Å jag har bakat bullar! Luktar nybakat i hela huset :)
Nu blire sängen. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ni kvar nån snö nu da? Här snöa det hur mycket som hellst :p Synd bara att det ä så varmt så det bli som bara blött :/ Nä, jag vet inte heller va ja ska köpa till nån. Så svårt dä där. Samma sak vaaarje år. Men vi ha juh 20 dar på oss ;) haha.

Jag ska nog jobba på nyår på dan. Ska ska jag å Sofhie ha "nyårs fest". Va ska ni göra på nyår da?

2008-12-04 @ 12:17:38
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0