Ni vet..

En sån berömd bloggpaus? Sån har jag tydligen gjort :P Haha, visste bara inte om det, har egentligen inte haft så mycket tid att skriva.
Men iaf, så är julen nu över.. Den va lugn och skön! Normalt med mat också :)

Daniel kom upp i torsdags! Mys! :) Så torsdagkvällen blev lugn med lite mat och soft, fredagen så åkte vi till Kramfors en sväng å shoppade järnet på Dollars ;) Kvällen där va det 40-års kalas för min bror! Va trevligt, va i en sportlokal så nere va det en idrottshall. Där va vi! :) Haha, spelade bandy, kastade lite boll å så.

Äsch, har ingenting att skriva. Måste packa idag, vi åker jue ner till Daniel på tisdag, blir nyår där! :) Sen kommer jag hem i slutet av januari! :)
Nu blir det dusch sedan åka iväg en liten sväng.

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahah, okej. Tur dey funka med tejp da ;) va fick du för roligt i julklapp da? :) Ja, min jul va bra. Jobbade juh till halv 4, sen åkte ja hem till mamma å hela tjocka släkten :P käkade å öppna julklappar. Hur va din jul da?

Haha, jag tyckte den va jätte bra :D Robert ha lova att ja ska få en sån rosa bil som dom hade ;) hahaha

2008-12-28 @ 13:13:03
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0