Lite allmänt, så där.. Ni vet. Bara skitsnack med andra ord

Det där med att ragga hjälp av Daniel glömde jag, så får haffa han idag. Då jäklar blir det tufft för han ;)
Nä då, måste bara ha nån som ser texten med andra ögon så jag vet va i helvete jag ska skriva. Tror jag stirrar mig blind på alltihop. Är lite halvtråkigt ämne faktiskt, mycket så man ska sitta å spåna, fundera och tänka ut själv. Sedan blanda det med fakta. Trist! :) Haha..
Känns faktiskt lite dystert att jag inte träffar klassen något mer. Jag läser jue denna kursen själv, sedan kursen direkt efter jul läser jag själv. Sedan den som börjar typ vecka sex läser jag iofs på skolan men den är jue valbar så då är det inte hela klassen. Tror vi va typ bara fyra-fem stycken som valt Sjukvård.

Iaf så börjar min mage kurra lite nu.. Så funderar på en kopp te och en sån frukostknäcke med mjukost. Visst låter det gott? Jag fryser nå jävulskt, men vågar inte dra i filten. Daniels monsterkatt ligger på den, å jag gillar inte henne. Hon är skum! Tror dessutom hon hade mens-humörsvängningar tidigare. Den svarta katten gick förbi, typ två meter ifrån henne, å hon typ hoppa på han. Tok! Men jag förstår henne, under dom tiderna så kan humöret va lite svajigt :)

Nu blire fika! Hörs senare idag! Pussåkram

Jag satt å kika runt lite, vet inte vad jag såg, men jag kom å tänka på mina å Sandras svullokvällar. Med cola och ostisar. Liggandes i soffan med skålen emellan oss! Så gott. Nu är jag sugen på ostkrokar också :(

Kommentarer
Postat av: My

Jajemänsan, allt är väl här :) Skolan vet jag inte riktigt om jag vågar säga något om. Har varit en seg kurs, med mycket uppgifter. Men jag är inte den som ger upp ;) Hur går det själv? Fått nå spännande uppgifter? Allt väl med allt? :)

2008-12-10 @ 08:47:49
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, precis. Köper man nått här så vet juh alla vart man köpt det å hur mycket det kosta. Tur man ha svall iaf ;)

Joda, nu må ja bättre. Äntligen. Ha haft en jävla otur å bli sjuk på senare tid. Men nu hoppas jag att ja kan hålla mig frisk ett tag (:

2008-12-10 @ 13:32:30
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, ja sakna våra svullokvällar. Det va bra kvällar :P

2008-12-10 @ 13:33:44
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0