Helgen

Fredagkvällen va trevlig. God tacopaj och tårta :) Spelade lite spel, men jag är verkligen jättedålig på Jeopardy (eller hur det stavas). Fick sen köra Daniels bil hem, jäkla bil! :) Lite svåväxlad sen satt jag så högt upp så kändes som huvudet var på väg ut. Men det gick bra, vi överlevde :)
I lördags så var hans två brorsbarn här, så vi käkade tacos, va på ikea, spelade spel sedan skulle dom i säng så åkte hem så dom fick däcka i sina sängar :) Kikade en jättebra film som gick på teven, men miss inte va den handlade om.
Sen så igår så skulle Svenssons bror och tjej åka tillbaka till Oslo, så skjutsade dom till Halmstad. Jättemysig stad, va julskyltning där så va massor med folk.
Stannade även kvar å kikade på Rallybrudar på kvällen.

Nån som sett Rallybrudar? Jag tyckte iaf den va rätt trist, bra på nått vis för man fick sig ett par skratt. Men samtidigt va jag besviken på nått vis. Jag fick iaf biopopcorn! Så gott e det :)

Idag så blev det en slappisdag. Var till hans bror en sväng, så gick vi fyra; daniel, brodern, Tilde och jag på affären. Va jätteskönt ute, lite småkyligt men riktigt skönt.
Men när jag sen kom hem å in i värmen började jag tvärfrysa. Blev så jävulska kall! Så blev mysa i soffan under tjocktäcke och kika Bilar. Men jag somnade efter halva så vet inte hur den sluta.

Nu så blir det ner i köket å plocka ihop, sen tänkte jag sätta mig med lite uppgifter.
Hörs och syns

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, dom blev juh inte det :( Eller, dom gick juh å äta. Men inget å jämföra med din mammas :P

Joda, den va jätte bra. Fick mycket fina presenter, så det va roligt (: Låter som du haft en riktigt bra helg a :D

2008-12-02 @ 13:25:48
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0