Vilken natt

Jesus vilken jävla natt.
Har sovit förbannat oroligt, vänt å snurrat runt. Inte vetat vars jag varit när jag vaknat, letat å klappat efter Daniel. Varit på väg att rulla ur sängen för jag inte är van vid min säng. Jisses, man ska inte sova borta i två veckor ;)

Första dagen hemma har snart rullat på. Ska strax åka å handla.
Får en jättebra lön denna månad, tackar å tar vänligt emot :P Så ska åka å handla hårfärg å spana nya skor idag. Så kan jag handla det idag av dom "gamla" pengarna. Så får dom nya va kvar ett tag. Suga riktigt länge på dom :P

Fyller år snart! Ska jag å syster iväg. Fredag-Söndag ska vi bo på hotell i Sundsvall. Bara mysa å ha det gott. Längtar!

Nu blire plattånga håret, sminka mig å sen iväg.

Vi Hörs! Vi Syns!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa, Dä ä juh aldrig fel. eller? ;P jajjamensan :D Dä ä bara å komma förbi om du bli tandbortslös ;P

2008-08-26 @ 14:29:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0