Veckan som varit

Ja ni.. Glömt att skriva något :P Men har jue haft fullt upp ;)
Var iväg te hans bror i lördags, käkade å spelade spel. Jag höll på att vinna, men minns inte nu vem av dom som gjorde så jag förlorade.. Attans skit ;)
När dom höll på med maten, så lekte jag med Daniels brors dotter, vi rullade boll å hade oss. Va totalt knäckt när jag satt mig vid bordet sen ;) Haha, nä så jävligt va det väl inte.. Men iaf ;)

Söndags va en mesdag. Vi handlade, gjorde mat sen va det bara lugnt som tusan. Skönt, spelade tevespel gjorde vi säkert också. För det har vi typ gjort varje dag ;) Jag gillar!
Måndags så va vi iväg på bio. Daniel ville se Mamma Mia filmen, så vi såg den. Lika bra om inte ännu bättre denna gång. Jag gillar verkligen den filmen. Så käkade vi på Kina. Jag åt friterat kött å Svensson åt friterad anka. Ankan va god, fast tror tusan aldrig jag skulle beställa den själv :P
Fast golvet på resturangen lutande som inåt, så man satt å åt i vinkel :)
Tisdags så var vi iväg på Väla (tror det heter så, jag har verkligen noll koll). Typ ett jättestort köpcentrum, Blev lite handla, typ godis, en handkontroll te tevespelet å en klänning. Såklart ;)
Onsdags var det dags att åkta te Köpenhamn. Klockfaan ringde klockan sex, va vi död då? Jajamän, två knäckta soldater klev upp, gjorde oss i ordning å begav oss iväg på cykle te tåget!
Tågresan gick super, tog bara två timmar, men ned på tåget i samma vagn som vi var en skolklass. Å satan i min gata va dom levde om. Vi satt där som Eskil å Agda nittiofem å muttrade! :P
Väl framme blev det en smörgås å hundra mils vandring kring hela staden, letade ett museum som verka va stängt sen artonhundra kallt! Sen blev det tivoli! Blev två karuseller å en massa spela å lotter. Vi vann massor! Men bara massa smågrejor. Men roligt ändå.
Så gick vi te stationen, åt å drack lite väl nere på perrongen så frågar Daniel vad jag hade på axeln?!
Det va helt enkelt en duva som gjort sina behov där. Så väl på tåget så fick jag krångla av tröjan jag hade under klänningen. JESUS!
Torsdags så va vi död sen onsdag. Man blir verkligen knäckt utav att gå runt en hel dag! Iaf jag. Så blev lugnt då med, skulle fiska med den regnade tills vi bestämde oss för att skita i fiskandet. Då jävlar kom solfaan fram. Men vi sket i det ändå, med min otur skulle det väl ha blivit öppen himmel om vi åkte iväg :P
Fredags så blev det deg i soffan bra länge, sedan cyklade vi iväg å handla för att göra egen kinamat. Helvete va gott det va. Fast jag gjorde en sås som brände bort tungan :S Lite miss så där!
Sen blev det soffan å kika film. Såg Solstorm. Läskig film som satan måste jag få säga. Det va nära Svensson å med täcke i beredskap!

Sen så här på slutet kan jag jue säga att då vi inte gjorde annat så har vi spelat tevespel. Jag verkligen gillar! :P

Så idag.. Så ska vi iväg å se Labero gubben trolla ikväll. Ska te Svenssons mamma å pappa vid fem.
Så blir duschen nu.. Göra sig i ordning å så.

Ha en fin lördag. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe jag har planer på redovisningsekonom och har sökt distans-program i eslöv.

haha! ja du e rolig du... vad gör man inte för lite kärlek ;) kramkram

2008-08-23 @ 17:50:10
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, känns som att alla i hela sollefteå ha en tandborste hos mig :P men men ;) jaa, ha vare ledig i 2 veckor. så känns segt å börja jobba igen.

Låter juh som du haft en bra vecka iaf, Taskigt det där med Duvan ;)

2008-08-24 @ 17:24:59
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Hej och hå (: Du verkar ha haft fullt upp, minst sagt! Hoppas allt är bra med du iaf.

2008-08-25 @ 00:39:09
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0