Undrar bara..

Varför måste folk va otrevliga? Varför kan man inte bara vara trevlig å svara normalt och mänskligt när nån frågar nått? Varför måste vissa svara på frågor man ställer, ungerfär som att man är en idiot som frågar något? Jag hatar verkligen denna människa. Vi går verkligen inte ihop. None

Hur jag än försöker va trevlig, skippa hennes korta otrevliga. Så är hon likadan. Vad har jag gjort? Skata..
Jag bryr mig egentligen inte, för jag vet att det jag kan, det kan jag. Å det jag inte kan, det lär jag mig. Det är därför jag frågar. Men det är så irriterande när människan är så jävla suuuur å otrevlig tillbaka. Jag gillar inte henne..


Kommentarer
Postat av: Larissa

Vem är det du inte tycker om?

2008-08-11 @ 22:06:07
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0