Staden

Så har jag varit till stan en sväng. Länge sen jag kikade runt, men det va sig likt. Haha.. Trodde inget annat heller, men man kan jue alltid hoppas! :P
Blev ett par nya skor (årets sista ballerina är köpt!) Hittade inga andra, för höstskor å sånt verkar inte ha kommit än. Sen så fick jag en mörklila klänningströja av syster! Jättefin.
Köpte även hårfärg, se om jag orkar färga ikväll eller om det blir imorgon när jag kliver upp. Får se :)

Finns inte så mycket mer att berätta. Saknar Daniel som bara satan. Längtar tills vi ses igen i September!

Nu ska jag höra om han har lust att prata. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: My

Härligt med lite shopping :) Jodå, bra här. Sker det ngt skoj framöver då?

2008-08-26 @ 21:44:08
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0