Skriver bara lite

Aa.. Ändrade planer igen, blir ingen kort tur imorgon, icke.
Ska jobba sju-tolv sedan femton-tjugo. Jag kommer nog dö, det är nog så..
Tappade smörskålen i bordet idag, så jag skrämde dom tre stackare som satt där, dom sköt iväg potatisen i rädsla! Jisses, ber så hemskt mycket om ursäkt! :P

Ja, då har en dag till gått, har bara två dagar kvar. Sen är det två dagar av lathet å uppvilning, sen jäklar drar jag till kontinenten, närmare bestämt till Svensson, i Småland! Längtas.
Ska klippa mig på måndag, klockan fyra. Ska bli skönt att rensa upp barret! Det är åt alla håll å miljoner kanter.

Sen så har jag kommit på, att jag å Daniel måste gå på en geografikurs. Vi är riktigt dåliga på det! Är du på Svensson? Du kan inte tacka nej, det är tvång på det! ;)

Nu blire sängen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag är helt och hållet på :P

2008-08-08 @ 06:25:18
URL: http://ruffs1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0