Så här på kvällskvisten

Nu blire sängen för mig.
Ska jobba delat imorgon, alltså upp imorgonbitti igen. Hatar verkligen att kliva upp tidigt, är det nån gång jag verkligen ser ut som ett lik, så är det då jag måste upp tidigt. Satan så jobbigt det är!
Självklart, är det nått roligt som händer som man ska kliva upp för, går det jue superlätt. Men det är inte alla gånger det funkar så heller. :P Ja, tidig uppgång är ingenting för mig! :P

Har egentligen inte så mycket att skriva, la mig i soffan ikväll efter att Daniel skrev att det va det där programet ifrån USA, med roliga grejor, som folk skickar in ni vet. Heter det typ AFV?
Älskar det programmet, men jag däckade. Totalt! Sov typ en och en halv timme! Men det va skönt.. Sover så gott när man bara får somna! Vaknade vid åtta, då blev det prat med Daniel innan han skulle te jobbet! Tråkigt men sant, men är bara en vecka kvar nu :D Längtas.

Min mobil, fungerar prima! Fattar bara inte riktigt hur jag ska få över ljudfiler bara :P Får bli mitt projekt på lördag när jag e ledig! :p Haha

Sov så gott. Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0