Så är det dårrå

Har egentligen inte så mycket att skriva.
Ögonlocken håller på att ramla ner. Nu har jag bara tre dagar till, sen är jag ledig. Herrejävlar, känns som om jag kommer att knäckas innan detta är över.
Skulle jue va ledig lördag och jobba söndag, men blev ändring där. Skönt att va ledig på söndag istället, riktigt slappdag, sova längelänge ska jag göra :P

Imorgon då, jo jag jobbar mellan sju-tolv sedan tre-nio. Ska ringa å kolla nån klipptid till på fredag eller måndag. Måste klippa ur kaluffsen lite, toppa det kanske klippa upp det hela så jag får nån volym. Som det är nu hänger det jue bara :P

Saknar Daniel gör jag också, nått så förbannat! Känns som så länge sedan vi sågs, är detta normalt? Jag tror det.. Annars är jag inte normal ;)
Dagarna går så segt, trodde det skulle gå fortare då jag jobbar. Då brukar jue dagarna rulla på, men inte då.. Säkert bara för att jag vill att det ska göra det! :P Muttra gör jag också ;)

Nu blire sängen!

Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0