Regnig skitdag!

Ja det regnar idag med. Tråkigt som tusan är det! Är skönt nån dag, så man som slipper ha krav att göra något. Men himmelfaan är jue öppen!
Händer idag? Inte värst mycket, ska ner på stan med syster. Hon ska iväg å fjällvandra i helgen så vi skulle ha en avskedskväll ikväll ;) Haha.

Just gjort mig klar, väntar bara på att mamma å pappa ska bli klar, ska åka med dom ner! Skönt, privat taxi liksom ;)
 
Nå mer att berätta? Njea, dåligt med det.. Skolan börjar på måndag, längtar faktiskt. Börja få igång vardagen igen. När skolan börjar, känns det som om den kan ta slut nån gång. :P För längtar jue faktiskt tills det är över å jag får börja jobba!

Nu ska jag packa väskan. Hörs å syns

Tycker om dig Svensson! (L)

Kommentarer
Postat av: My

Mm, men visst :D Skönt nu att skolan kommit igång. Sker i helgen?

2008-08-29 @ 08:19:27
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHA! bor här? du menar i skogen eller? underbara uppväxtorten? jag vill flytta tillbaks!

2008-08-30 @ 07:39:43
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0