Nu e det natt..

Fast är inte speciellt trött. Somnade i soffan med Daniel ikväll så jag bidde pigg.
Varit en skön dag idag, han skulle lämna in bilen så vi gick på stan nånstans, haha minns inte va det heter men det va en helvetes krokig väg dit :P
Sen hem hit å gjorde mat, ugnsstekt falukorv med mos. Gott som tusan! Daniels bror å brorsdotter kom när vi höll på med maten, så jag började leka med en boll med henne. Jesus, ungen motionerade mig rejält. Kastade bollen åt olika håll så jag blev tvungen att reka fläsket rejält :P Men hon är söt!

Hade för en stund sedan sällskap av kattfaan i soffan, men han stack. Dumpa mig liksom, så blir väl att jag går å lägger mig snart ändå. Måste ta ögondroppar å nässpray innan jag går i säng, känner att det kliar lite!

Har egentligen inte så mycket mer att skriva. Vi får höras en annan dag folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0