Mitt i natten

Det är det verkligen! Är inge trött, kan det bero på colan? Att jag sov länge imorse och att jag inte gjorde allt för ansträngande grejor dagen som gått? Kan va så :P

Daniel hade tid att prata innan, gillar! Så blev prat med han, tills det blev kris å han akut behövde lägga på ;) Risigt hörrö, risigt ;) Men dock nödvändigt ;) Söt!
Kikade på klockan å tänkte att det va för sent att färga håret. Klockan va halvtio å jag funderade på sängen. Kvart över tio insåg att det inte blev nån säng å jag var pigg. Så håret blev färgat!
Brunt. Jag trivs, tyckte det blev jättebra! :)

Nu blire lägga mig i sängen, skicka ett mess till Daniel sen sova. Ögonen börjar kännas tunga! Jippie!

Ha en bra natt. Dröm sött
 
NoneTycker om dig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vet att jag är risig:p Men någon ska ju vara det....;)

2008-08-27 @ 06:12:54
URL: http://ruffs1.blogg.se/
Postat av: My

Ja, men det lät ju inte helt fel :) Själv är det bara skolan och jobb som gäller här.

2008-08-27 @ 08:29:48
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0