Min helg

Så va denna helgen över.
Åkte upp till mamma å pappa i stugan igår kväll. Blev käka å sedan lugnt resten av kvällen.
Skulle sova över, så fick ligga i en gammal militärsäng. Jesus, säger då bara det. Att jag ska då aldrig i hela mitt liv bli militär eller göra lumpen. En så förbannat oskön säng har jag aldrig varit med om. Den va smal å jävlig, totalt stenhård åsså gick de inte att röra sig i den. Nej uscha! Sån gillar jag ;)

Men halvt avbruten rygg klev jag upp imorse, käkade frukost. Sen storstädade jag stugan! Blev jättefint! Så jag är nöjd, man är väl en jävel ;)
Mamma å jag har nyss kommit hem. Gjort pizza å käkat, gott som tusan va det.
Nu blire snart duschen, vänta samtal ifrån syster å sen ringa Svensson! Fullt upp med andra ord. Inte!

Imorgon börjar skolan, känns super! Har längtat.
Går mellan nio och två, ska kika film å börja tre nya teman, så jag lär ha det jag gör ;)

Ha en fin kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0