Mat i kistan

Jajamän, nu har man fått i sig lite mat; Jansson med ägg. Gott blev det! Man är väl en jävel eller så ;)
Vi var å fikade idag också, blev en smörgås och en typ kladdkaka, fast kakan va lite torr! Så ingen hit, men den jäveln gick i ;)

Så har jag börjat tvätta det ja ska ha med mig när jag åker. Kan konstatera att precis allt jag ska ha med mig, skulle tvättas. Precis allt, så maskin har gått på högvarv sen jag kom hem ;)
Har pratat lite med Daniel också, jag gillar! Som alltid.

Nu ska jag ta kort på syster. Hörs å syns

Tycker om dig förbannat mycket!

Kommentarer
Postat av: Larissa

Har du skaffat pojkvän? Hur länge i så fall? :) Vad roligt för dig/er!

2008-08-11 @ 22:06:46
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0