Lördag

Ja ni, pratade med Daniel jättelänge igår. Gillar! Samtalet slutade med att vi skratta så det bara pep om det. Jesus, minns inte vad vi skrattade åt? Tror det va att vi skulle välta Norge båten? Jisses..
Va iaf död när klockan ringde vid tio. Så stängde av den å vakna vid halvtolv. Skönt, men är trött ändå :(

Gick ner på affären. Vad händer? Jo en bil ifrån varje håll stanna så jag ska få gå över, då kommer det ett jubelpucko å kör om den ena bilen så han håller på att klippa mig. Idiot, tänk på lacken. Skulle jue skadat den å hela bilen..

Ajja, ska iväg nu. Hörs och syns

Tycker om dig (L) Men vi ses snart, så vitt inte SJ kör av spår eller nått. ;)

Kommentarer
Postat av: Tina aka Jesus

HAHA... graninge är en fin liten håla... jag trivs där, de e så jävla lugnt. vart ska du flytta då?

2008-08-30 @ 15:57:14
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: My

Puckon som bara kör sådär :/ Var en idiot som körde om mig i går i 130 blås.. Och hade jag sväng ut lite och prejat den andra bilen hade den åkt diket :P Tanken slog mig ju..

2008-08-31 @ 09:28:37
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0