Lite

Då va även denna dag gången.
Sov lite för länge imorse, igen. Skulle kliva upp tjugo i sex, men klev inte upp förän sex å skulle åka vid tio-kvart över. Det blev bråttom vill jag lova! In i duschen, klä på mig, försöka se männsklig ut sen ut i bilen å dra. Blev smörgås i bilen på väg te stan. Måste äta nånting, annars dör jag, eller så dör nån annan.
Har ett sjuhelvetes humör om jag inte får äta, så passa er ;)

Dagen har rullat på i sakta fart.
Hade tre timmars rast mitt över dagen, så blev lunch med syster på Valvet.. Buffé, med fisk, kycklinggryta och fläskfilegryta. Gott som tusan!
Men nu är jag hungrig igen, så får bli lite fika. Först dusch bara!

Så nu bär det av te sängen. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: My

Skolan börjar 25:e augusti igen för mig :) Allt väl med du då?

2008-08-06 @ 12:05:55
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0