Klippingen

Blev jag supernöjd med. Haha, satan så nervös jag va innan. Vettitusan va det va med mig, men var riktigt nervös.
Blev egentligen inte så stor skillnad, mer än att risbusken uppe på huvudet är borta, det är uppklippt och luggen är kortare.
Är nöjd, än så länge. Tills jag måste göra i ordning det själv, så svär jag nog ;)

Så har jag packat allt, väskan är som en jättestor fotboll. Jag skylle på fiskekroks-lådan ;) Absolut inte att jag har för mycket kläder med mig, nej då. Det har man väl aldrig ;)
Åker imorgon, klockan åtta lämnar jag hemmet. 10.11 går tåget ifrån Sundsvall. Förhoppningsvis, så det inte är försenat.
För är det nått jag kan bli smått irriterad å nervös över är när tåg är försenade. Då är det elefanter i magen som springer runt :P

Nu ska jag gå å ta mig en dusch. Sen blire sängen!

Ha det så super bra! Kram å hej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så skoj där nere :D

2008-08-12 @ 11:26:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: stephie

va me i tävlingen i min blogg:)

2008-08-12 @ 17:59:24
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0