Huvudvärk

Jävla skit! Skulle aldrig ha ätit frukost ;) Fick sån jävulska huvudvärk när jag ätit så jag vet inte om ögonen är på väg ut ur huvudet på mig? Börjar fundera skarpt på det ;)
Somnade med en gång jag la mig i natt, vaknade strax innan sju å va tokpigg. Jobbigt sånt är, varför kan man inte vakna pigg när man ska göra något istället? Inte då, låg vaken till strax efter åtta. Sen däcka jag igen :P Skönt som tusan!

Händer idag? Ja du, inte värst mycket egentligen. Syrran kommer hem ikväll så vi ska boka biljetter. Måste höra med Daniel hur jag ska boka?! Sen blire nog lugnt som tusan.
Vill hitta på något, men vad? Det spöregnar ute, himlen är öppen. Hösten är här!

Vi hörs Vi syns



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0