Hemma!

Jeoppsson.. Nu är man på hemmamark igen, tillbaka te verkligheten liksom.
Tråkigt, tungt och jävligt att åka imorse. Ville inte! Fast jag måste.. Vet det! Tycker om dig (L)
Känns bra att va hemma? Jo då.. Men inte mer än så :) Låter lite jävligt.

Iaf, så har jag kommit på att jag å tåg inte går ihop.
Jag hade tjugo minuter på mig i Stockholm att byta tåg. MEN! Tåget ifrån Alvesta blev försenat med tio minuter! Så nu hade jag typ elva minuter på mig att springa centralen igenom.
Tåget blev ännu mer försenat. Så det slutade med att det blev spårändringar å skit, för det va så många som skulle vidare med tåget emot Sundsvall.
Så behövde bara ta typ tio steg så va jag på nästa tåg :P Smidigt ;) Men varför händer det alltid mig?
Ska iaf åka ner i mitten av September igen. Troligen blir det den tjugofjärde. Så ska systeryster följa med några dagar.
Längtar redan!

Nu så blire snart sängen. Seg i kroppen, blir det när jag suttit på tåget.

Saknar Daniel gör jag iaf! Men kom jue på att det går att kapa Sverige en bit, så vi jobbar på det. Sen när vi liks är igång så ska vi kapa hans tröskel in på toaletten också.
Den är så förbannat hög, så man slår i fötterna varje gång! Dynga..

Just ja, envis som en get är jag. Verkligen!
Daniel har tjajat om att vi ska spela Guitar Hero (tror det stavas så). Har jag velat? Nej. Varför? För att jag trott det va tråkigt, svårt å att jag är värdelös.
Men så i lördags (tror jag var trött, däför jag gick med på det ;) så satt jag mig i soffan, tog faanskapet jag skulle spela på å muttra lite innan vi började. Men, jag gillade verkligen. Helskottas va roligt det va, kan inte påstå att det va lätt, eller att jag va duktigt! Men, det va förbannat roligt. :)

Nu så blire sängen.
Ha en fin vecka

Kommentarer
Postat av: Tina

ååh guitar hero! jag är såld på skiten!!.. jörgen har köpt wii... dynga!

2008-08-26 @ 10:30:19
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0