Helgen

Jaa.. Alltså... Jag var jue då på Diggiloo igår. Å inte tyckte jag det va nå speciellt inte. Blev som tjatigt på nå vis, vet inte varför jag inte tyckte det va nå bra men..
Mycket folk va där iaf, jesus! Mycket att titta på vill jag lova.. Fast tyvärr så blev det fruktansvärt kallt under kvällen, så vi satt på en filt och hade en kring oss, annars hade vi nog frusit bort.
Fötterna, näsan å fingrarna va iskalla! Så det va full fart på värmen, på vägen hem :P

Sen så skrämde jag Daniel med ett "allvarligt" sms. Haha, skrev typ nått med att vi måste prata. Lät tydligen allvarligt, men menade mer att jag bara ville prata lite. Skrev det bara lite fel ;)
Han har börjat jobba ikväll efter semestern. Varit enormt tomt sen han dumpade mig för jobbet ;) Dynga! Jag gillade när du hade semester ;) Tycker om ♥

Idag va jag te sundsvall. Laddade som satan när jag gick in på Siba, för antog att det skulle bli tjaffs. Men blev jue inte det, sa bara va felet va å vips så hade jag en ny mobil i handen. Smidigt ;)
Blev sedan lite shoppa.. En svart och grå jacka. Vanlig sådan, för 100kronor. Skulle ha kostat 300, va nedsatt te 150, sedan va det 50 kronor rabatt på det! Det kallas fynda, jag gillade den!
En sån slit å släng, som man kan ha typ när som helst! Sånt gillar jag, hatar när man måste hålla på att ha kläder te olika tillfällen. Nej, det ska kunna användas jämt! :P Tantvarning? Jajamän :P Haha

Nä, nu blire sängen för min del. Klockjäveln lär ringa tjugo i sex. Blire upp. Jobbar kvart i sju te fyra imorgon!

Ha en fortsatt trevlig söndag! Pussåkram

Saknar min Svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0