En jobbig vecka..

Ja då va jag ledig i två dagar, lördag och söndag. Så skönt!
Va som sagt te sundsvall i måndags. Köpte en ny mobil, Nokia! Hem, laddade som man skulle.
Men det är fel på den. Visar inga namn när man får sms å nån säkerhetskod som man tydligen kan ändra är felaktig. Så blir ner te Sundsvall imorgon igen å lämna tillbaka den jäveln! Le dig så jag går å slänger den i älven tror jag..

Har iaf jobbat fyra dagar denna vecka, bara såna långa jävla dagar, i värmen! Så skönt igår, då det nästan va lite kallt ute, jobbade mellan 7-20. Ljuvliga kyla som va!

Ikväll så ska jag å syster iväg å kika på Diggilo, hon vann två biljetter så vi ska åka dit å kika, kan bli roligt. Hoppas jag iaf. Haha, men är det gratis så kan man gott åka å kika.

Just ja, va å kika MammaMia filmen i onsdags. Helskottas va bra den va, gillade den verkligen!
Haha, bäst va faan när dom åkte nerför ledstången i trappen! Haha, satan va jag skratta..
Hela filmen va egentligen enormt rolig.

Så är jag ledig som sagt i helgen, sen är det en gangster vecka. Jobbar alla dagar utom lördag. Å det är bara såna heldagar. Lär va en knäckt Linda nästa helg!
Jobbar sista dagen för sommaren nästa söndag. Sen blire tvätta å packa på måndagen. För på tisdag den tolfte åker jag till Daniel. Längtas som tusan! Vi ska jue som sagt åka tåg tillsammans. Haha :)

Nu blire göra sig i ordning för kvällen. Hörs å syns. Pussåkram

Tycker om ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, mamma mia ä såå bra juh :D

2008-08-03 @ 22:21:23
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0