Dator

Ja Daniel håller på att fixa min dator. Den va hel, sen va den trasig sen va den hel igen. Jag fattar ingenting jag :P Men den jäveln verkar va igång nu iaf. Han sitter å fixar med nånting som jag inte fattar. Man är väl trög ;)

Dagen idag har varit superlugn. Hade så jävulska ont i huvudet i natt, så somnade supersent. Vaknade till vid tio å låg vaken ett tag, men somnade om å vaknade igen vid tjugo över tolv. Jesus, så nog är jag utvilad alltid :P
Ska strax gå å fixa maten, pasta å köttfärssås. Jag är hungrig! Ska höra med Svensson om jag ska börja med maten eller om han ska med. Hoppas han ska med, för då kan jag skylla på han om det blir äckligt ;)

Hörs säkert sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0