Sundsvall..

Blev snabba puckar där ett tag.
Syrran kom på att vi skulle åka te sundsvall å köpa färg, databord och förvaringsboxar till henne. Vi ska göra iordning hennes skrubb te datarum. Kommer bli så fint :D Tror vi iaf ;) Å jag ska få måla! Redan muttra på mig att jag inte får spilla färg på mig, sånt kan man väl ändå inte lova ;)

Jag vill ha ett par röda ballerinaskor! Verkligen vill! Ett par glansiga, kanske med en rem? Eller utan? Aa, ett par röda iaf. Men hittar inga jag faller för, kikade runt lite i BirstaCity idag men fanns inga! Blev galgar, eller hur fasen det stavas, ifrån Ikea istället! Nödvändigt, enormt med kläder som måste hängas. Tråkiga träd-färgade, får bli lite måla på dom med :) Gillar färg!

Sen så vill jag klippa mig, inte så långt hår så de går att göra så mycket. Men klippa upp det lite iaf. Ligger jue bara platt nu, inte gilla! Volym ska det va :D Lite lagom iaf, så får se om de blir lite klippa i veckan? Så får de nog bli..

Ska lägga mig å jäsa på sängen en stund nu, jäsa efter maten. :)

Hörs sen eller nått. Pussåkram

Läntas efter dig! Till dig.. Enormt! Tycker om i mängder ♥


Kommentarer
Postat av: My

Lät som du haft en trevlig dag iaf :) Sker något skoj i vecka då?

2008-04-06 @ 20:28:03
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0