Så bra helg

Denna helgen har varit så lugn och skön..
Pratade med Daniel lääänge igår, sedan däcka jag. Klev upp vid.. Hm, halvelva? Äsch, vet inte alls vad klockan var, å käkade frukost å gjorde mig klar. Va nån marknadstjoffs som mamma skulle iväg på så jag tänkte jag följer så kan jag kika fotoutställningen. Jättefina bilder! Rätt tråkig marknad.. Men gott fika ;)

Sen va jag å handla, åkte hem å bakade tekakor. Dom blev supergoda! :) Får bli en sån te frukost, för de gäller att planera ;)
Så efter middagen däcka jag i soffan, å sov en timme. Så skönt, men är jättetrött nu med. Får bli en tidig kväll, leta fram kläder till APU:n imorgon sen får de allt bli sängen.
Pratade lite med Daniel ikväll med, men väldigt kort :( Men snart ses vi :D Längtas.

Sen har jag inte så mycket mer att berätta egentligen.
Mer än att jag längtar nått så förbannat till onsdag, då får inte dagarna gå så här fort! Onsdag-måndag måste gå jättesakta. Får absolut inte gå så här fort som de har gått nu, bra att de gått fort nu men.. Ja :P

Nu blire duschen. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer ihåg bilden :) Jadu, i helgen var man i husvagn, helt otippat. Själv då?

2008-04-27 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0