Prövning..

Goddagens folket.
Har precis ätit frukost, jajamän. Vet att klockan är över tolv. Men så länge det är första matintaget på dagen heter det frukost. Samma sak som att det heter morgon, när man kliver upp. Spelar roll vad klockan är. :P

Ja, tänkte pröva om jag kan ha kläderna jag spanat ut för kvällen. Men blev så mätt så orkar inte börja klä på mig. Får vänta lite tills frukosten sjunker undan.

Har egentligen inte så mycket att skriva.. Lär skriva mer sen. Ha en superlördag! Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, jag började klockan 7 varje dag förra veckan. Så va heeelt knäckt (:
Jaa, hade du skoj ihelgen nu da? Såg dig på bowlingen, men eftersom du inte va så trevlig mot sofhie så antog jag att du inte skulle va så trevlig mot mig heller, så ja gick aldreig fram å hälsa.

2008-04-14 @ 10:26:36
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, det vet ja inget om. Men vad va det hon skulle ta med mig da?!

2008-04-14 @ 12:56:13
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0