Nytt inlägg..

Jag har fått nå gladfnatt! Kärat ner mig i Jason Mraz - I´m yours har jag gjort med :P Den får mig att få så gladfnatt! Så jag river makaroner i golvet, icke så vidare bra! Sen så är det jue en viss nån som gör att molnen är extra rosa eller nå :P Är jue för tusan samma månad nu! :) Då går de fooort..♥

Har varit å köpt present till pappa idag, fyller på söndag så då blire kalas.
Ja just det, träffade Cissi på ica idag också, roligt länge sedan vi sågs. Blev lite skvaller. Hon har sökt till brandman! Tyckte jue jag va lite coolt :P Hoppas bara hon kommer in! Trodde jag skulle få träffa Tor, men icke, han va inte med.. Få väl bli nån annan gång!

Hänt mer då.. Jo har avslutat kurs två, skönt som fasen. Förra va så helvetes tråkig. Men denna verkar mer intressant, så får se. Ska jue få gå ut på APU och så en massa studiebesök. Så nu jäklar börjar de ta form :)

Äsch, hade mycket jag skulle skriva, men en släng av senil som man är blev det inte så mycket mer. Jag återkommer om jag får tillbaka minnet eller nå.

Ha det så bra så länge. Tänker jag ha, jag å Jason :P Pussåkram

Tycker om dig i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0