Nattinatt

Lång dag som gått fort.
Har suttit vid datorn hela dagen idag, gjort EN uppgift, har typ sju stora å tre mindre kvar. Hinner jag till torsdag? Ja den som lever får se :)

Varit en sån fin dag idag, solen har varit uppe å gasat värme å ljus hela dagen. Så skönt när de börjar gå emot sommar. Man blir som gladare! :)
Ikväll, har mamma bakat bullar. Luktar i hela huset. 

Har inte ätit nån än, får bli imorgon eller nått. Orkar inte nu.. För trött! Ögonen svider. Jävla dator!
Sen tog jag på mig att skriva rapporten också, ångrar det bittert! Lena skulle jue hjälpt mig, men förståeligt att hon inte kan nu. Å en viss nån vill jag inte ska hjälpa mig. Så jag löser det nog bäst själv ändå. Haha, ego som man är :)
Pratade med Daniel ikväll, också. Som vanligt :) Å då inte som vanligt på negativt vis. Utan som vanligt på jättepositivt vis. :)
Blev en snabbis, men va bara för att jag skulle kolla teve :P Haha, börjar kika Andra Avenyn å nu är det spännande så kan inte missa. Haha, jag? Kärringvarning? Nämen va menar du ;)
Tycker om dig! (L) Längtas...

Nu blir det sängen.. Ska va pigg imorgon när klockan ringer!
Godnatt mina vänner å ovänner. Pussåkram.

Nästa vecka åker jag :D Underbarast..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott med bullar!!! =) Hoppas du haft en kanonhelg!? =)

2008-04-21 @ 23:14:13
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Sandra

åhh, dom där bullarna såg juh inte lite god ut heller :p

2008-04-22 @ 12:58:10
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0