Några ord..

Så va den här dagen slut. Fått enormt mycket gjort, men känns som jag har lika mycket kvar :) Det ordnar sig..
Imorgon är det skola, föreläsning om demens ifrån nio till tolv. Ont i rumpan sen då! :) Lite papper å info om APU:n skulle det bli med så får se :)
Dagen har bara handlat om skola idag, suttit vid datorn hela dagen och skrivit å letat, skrivit lite till och sammanfattat, tänkt och klurat. Man blir så klok så! :)
Just det, va jue till affären innan. Köpte toning men blev för lat så har inte orkat gjort den, får kanske bli imorgonkväll. Eller så i helgen, den blir lugn så..

Får väl bli sängen snart, så jag orkar upp imorgon. Helvetes morgontrött, men brukar jue gå bra ändå. Är jue det där att lägga benen utanför sängen å sätta sig upp som är så jobbigt. Sen är man jue som uppe, då rullar allt på!
Ska va smart å försöka leta rätt på nå kläder nu redan ikväll, så jag slipper stå imorgonbitti, det är något som kan ta tid, för inget hittar jag när jag måste ha det!

Får bli punkten ikväll. Är så trött.

Sov så gott dröm så sött! Pussåkram

Tycker om (L)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, få hoppas på det :D Guuud vilket härligt väder det är :D

2008-04-16 @ 09:17:46
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0