Min alldeles egna söndag

Ja, nu är det inte mycket kvar av denna helgen :) Söndagkväll.
Denna dagen har varit riktigt skön på nå vis, inte gjort mycket, men den har ändå rullat på rätt rejält.

Vaknade vid tio, klev upp senare och åt frukost. Sen gick vi ut, lägga om ifrån vinterdäck till sommardäck. Så nu jäklar får det inte bli nå skit :)
Men helvete va tung däck är, jag höll på stryka med när man skulle lyfta dom fram å tillbaka, märka och tvätta. Tunga som as! Men nu är det gjort, drygt halvår till nästa gång :P

Kvällen, käkade lite middag. La mig i soffan å tvärsomnade en halvtimme. Det va skönt vill jag lova!
Trodde jag skulle bli pigg, så jag inte kunde lägga mig nu. ICKE! Är så enormt trött nu så knappt jag orkar hålla gluggarna öppna! :)

Så är det ny vecka snart då, går så fort. Sånt gillas :D
Imorgon blir det ringa lite, om jobb och så. Hoppas jag får det! Vill ha det.. Snälla håll tummen!
Sen fortsätta med uppgifterna. Är en hög gjorda, men ännu en hög återstår att plöja igenom. Lite less nu faktiskt, men snart APU. Sen är det jue sommar :)
Tisdag ska jag ner å träffa Lena, göra gruppuppgifterna och lite snacka-komma fram till- frågor. Tråkigt med såna, egentligen men.
Hm, mer.. Onsdag blir nog lugn, torsdag är sista dagen på skolan för denna terminen. Muntlig redovisning av alla dess slag. Får se hur det blir. Sen är det faktiskt helg igen..
Sen längtas jag jue enormt tills jag ska åka, å det är inte länge kvar dit inte. Den sista, så bara liiiite mer än en vecka. Fort det ;)

Nu väntar sängen å en lång natts skön sömn!
Sov gott folket, dröm sött. För det tänker jag :) Hörs imorgon eller nått. Troligen! 
Pussåkram
      ♥  Tycker om dig! Väldigt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0