Lite tröttyrat snack..

Jisses va dagarna går fort, känns tungt när klockan ringer på morgonen att ha heeela dagen framför sig. Men det svischar jue bara till, så är det kväll och natt.

Har varit på kalas ikväll, brorsan fyller så blev lite tårta, inte för min del då utan fick nöja mig med en snoddas :) Men tårtan såg god ut.. Men nej, äta likamed ont i magen å det är inte bra! Så står gärna över..
Sen så har kvällen varit lugn, pratade lite med Daniel, en snabbis bidde det kändes det som iaf :) Mysigt och trevligt som alltid! Såklart.. ♥
Sen blev det teven och TopModel. Fast halvdäckade när jag tittade, ögonlocken var och är ännu tunga som bly. Lite fika, hårdbröd smörgås med medvurst (hur stavas det? ni vet tunt skuren.. korv?) Å vad händer, jo en liten smula, alltså en minimal smula ifrån smörgåsen, bosatte sig i halsen. Å där sitter den, går inte att få bort. Irriterande, har hinkat massvis med vatten, men den håller sig kvar.

Nu blir det en dusch å sen säng, sover gott när man duschar innan sänggående. Renbäddat som man har det lär man sussa skönt. Hoppas jag iaf. Så trött som jag är kommer jag däcka fort. Men jävla klockan kommer jue ringa imorgonbitti igen. Gillar inte tidig uppstigning jag inte ;)

Morgondagen.. Den har att erbjuda fika med Lena och Mona ifrån klassen, eventuellt Anton, klockan elva för att skriva ner lite frågor, eller massvis med frågor, sen iväg på första studiebesöket klockan ett. Sen nästa blir klockan tre. Så en hård dag ;) Icke.. Lär gå lugnt till..

Nä nu jäklar är det så jag får hämta tandstickor för att hålla upp locken om jag ska svamla på mer!
Ha en superskön natt folket, dröm sött och sov gott. För det tänker jag göra..

Pussåkram

Tycker om dig nått enormt! I riktiga mängder.



Kommentarer
Postat av: My

Något speciellt sa du? Blir vara med syrran och papps i helgen ;) Får se vad mer som blir.. Hoppas du får en bra dag idag iaf! Krama

2008-04-17 @ 08:19:54
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Therese

Hej!
mysig blogg du har :)
Allt bra med dig ?, vad gör du nu för tin då????

2008-04-17 @ 10:08:29
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Ska gå ut med vovven, sen ska ja nog hem till stan igen (: Bara slappa å så (: Hitta du på idag da?

2008-04-17 @ 10:09:41
URL: http://sandraaronsson.blogg.se
Postat av: emma

Okej, brunt är fint :D
Tackar, desamma :)
Allt är fint, hur är det med dig då? :)

2008-04-17 @ 16:47:03
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: emma

Inget. Ska lägga Danille och sen ta det lugnt, har lite msått huvudvärk. Fast måste sortera tvätt, blä .. vill vara barn igen! hahaha :P
Hos dig då?

2008-04-17 @ 20:30:12
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0