Jobbig skitdag..

Haha, vaknade på totalt jävla fel sida imorse, men tänkte att jag skulle upp å käka lite frukost så brukar det kunna lätta lite. MEN, mamma hade visst åsså vaknat på fel sida, så hon satt igång å tjata å gnälla typiskt kärringtjaffs. Mitt humör blev jue liksom inte bättre utav det.
Efter frukost kom vi på att vi skulle åka te Kramfors en sväng, jag ville liksom först inte riktigt följa med, men ångra mig i sista stund. Å allt fortsatte jävlas, typ fulla ansiktet med mascara å håret åt alla jävlarns håll som inte går att göra nå åt.
Men jag har överlevt det också, nu är humöret mycket bättre! :)

Snart mat så, det behövs för börjar bli hungrig. Fläskfilé med potatis bjuds de på idag, pappas special. Typ, skit gott :D

Kvällen ikväll blir lika lugn som igår, pappa fyller år imorgon så ska slå in lite paket. Å prata telefon med dig får jag hoppas! Sötast..

Nä, nu blire soffan litegrann. Tröttsamt att va på dåligt humör ;) Mycket bättre att va på bra humör, som jag är på nu!

Pussåhej. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej (: jooda, dä ä bara bra. Ska inte klaga. Hur ä dä sj da?

2008-04-05 @ 20:16:44
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Fyller din pappa också år imorgon? :O Haha!

2008-04-05 @ 23:34:07
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0