Ifrån negativt till positivt, tokfort!

Nu är jag på sånt funderarhumör igen. Inge bra, sitter å tänker på allt möjligt. Allt är så otroligt bra! Men jag känner mig.. deppad på nå vis. Ajja, inget allvarligt. Än så länge lever jag jue! Så, så jävligt kan de jue inte vara.
Jobbigt att tänka deppigt liksom, skönare att tänka glada tankar :)

Nä nu måste jag rycka upp mig, dagarna rullar jue på i sån rasande fart, helt otroligt!
Snart är denna terminen över, känns som jag nyss började. Tre veckor kvar av Social Omsorg, sen blire APU, å mitt i den åker jag bort :D Sen hem å göra klart sista delen av praktiken. Sen blire sommarlov!
HAHA, töntigt det såg ut med "sommarlov", men jag har jue faktiskt det :P
Fast mycket te lov blire inte, tio veckor heltid i sommar är det jag har att vänta. Jobbigt att tänka på så här, men vadå. När man är där går det så fort så det inte är klokt. Pengarna rullar in, sen är det höst igen å allt börjar om.
Åh, nu längtar jag te sommaren. Lite värme, lite skönt så. Nått roligt kommer jag jue slänga in i allt jobbande, det vet jag. Vad det blir, återstår att se :)

Allt börjar om? Jaa, liksom skolan börjar jue igen. Vill va klar nu! Flytta å börja jobba.. Ska bli kul. Se om man kan nått när man är klar :P Tänk om jag kommer ut å ska jobba å inte kan nått? :S Nä men så kommer de jue inte bli, jag kan jue. Bara jag vill ;)

Mycket jag längtar till nu känner jag. Genast på bättre humör när man börjar tänka positivt.
Mest av allt längtar jag iaf tills vi ses. Så otroligt mycket längtar jag! Det är det! Sen kommer allt annat bakom som en skugga.

Nu blir det sova. Ska på kalas imorgon, även på stan å handla lite. Sista delen av uppgifterna ska fixas med. Sen är jag klar med det för denna vecka. Har flutit på riktigt bra. Är STOLT! :)

Sov så gott folket, dröm sött. Det tänker jag göra!

Pussåkram


Kommentarer
Postat av: My

Du kommer säkerligen greja allt med APU:n, pluggat och det andra :) Du verkar iaf positivt inställd till allt, och det är ju alltid ett steg i rätt riktning! Hoppas du får en bra dag idag då! Kram

2008-04-03 @ 09:15:58
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0