Hm. Ingen rubrik idag får de bli

Ja jisses va jag somnade sent i natt/imorse, vad man nu vill kalla det ;) Men är pigg å glad för det. Vaknade vid halvtio, sen låg jag bara å jäste :)
Klev upp, gjorde mig klar å åkte till stan för att träffa syster. Jäklar va folk det var på stan, krylla jue. Överallt! Blev en fika, träffade Jea å pratade lite med henne. Lite smått om allt möjligt :)

Så nu e jag hemma igen. Ska grilla ikväll. Så gott! Lite kallt ute men, solen skiner men som blåser. Finns kläder att ta på! :)

Har fått världens bekymmer, har jobb i sommar, men har hittat ett annat jag vill ha. Vad göra? Ska jag göra? Ta det andra eller va kvar där jag alltid varit? Hjälp!

Ska fortsätta med lite skola nu jag. Men hörs senare. Pussåkram

image11

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är skönt med träningsvärk. ;-) Igår var vi och badade och sedan fick vi lite främmande så vi hade en toppendag men det är det enda roliga som hänt i helgen. Själv då? =)

2008-04-20 @ 16:52:28
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Sandra

jaa, det ä juh det. ja fundera på å åka till göteborg på torsdag. Men få se hur det bli.. :p

2008-04-20 @ 19:17:11
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0