GLAAAAAD

Så glad är jag!!
Fick jobbet i stan, kanske inte på precis det stället jag va å kika på, men troligen. Annars blir det på den andra avdelningen. Å det är minst lika bra! Åh glad jag är :P

Sov som en stock i natt, vaknade till 02.04 och trodde de va morgon, kika klockan. Drogen en lättad suck, vände mig å somna om. Sov så jätteskönt, jätte länge sedan jag verkligen vaknade så utvilad.
Klev upp vid kvart över sju, duschade å gjorde mig i ordning, frukost i magen å sen iväg till stan. Nio skulle jag träffa henne.
Visste inte riktigt vart jag skulle, men hittade en bänk å satt mig där. Sen kom hon, in på kontoret, pratade lite. Sen jag gick jag därifrån med världens största leende på läpparna! JAG FICK DET!

Åkte sedan bort på "Byn" (jobbet jag jobbat på tills nu, typ), köpte med mig lite choklad, man är väl snäll ;), sen in till chefen där. Va så nervös, blev skraj att hon skulle bli arg eller nåt.. Varför vet jag inte, varför hon skulle bli arg alltså. Men det blev hon inte. :)

Så nu gillar jag verkligen livet känner jag, på väg uppåt i rasande fart. Känns som allt händer! :) Skolan är snart slut för denna terminen, ska träffa Daniel och då åka bort å utnyttja mitt finfina SJ-kort ;), APU:n börjar nästa vecka, åsså jobbet då.
Ska skolas in redan vecka 22. Läntar till allt. Mest till Daniel då.. Men ja :)

Nu ska jag försöka göra klart lite uppgifter. Pussåruffs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul. GRATTIS :D Vart ska du jobba da?

2008-04-22 @ 15:06:54
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaha, men gud va kul :D

2008-04-22 @ 16:14:19
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0