Fredag..

Slapp dag idag. Somnade typ skitsent i natt, vaknade supertidigt. Å va pigg som tusan :)

Skjutsa mamma till vårdcentralen å fick vänta hundra år där, eller iaf två timmar, innan hon kom ut. Hatar verkligen att vänta, tycker det borde förbjudas!
Å efter all den väntan va jag jue hungrig, å på väg att bli kinkig. Inhandla mat med mamma sen åkte vi hem. Nyss käkat, enormt gott va det. Grillade kotletter med potatissallad å baguett man gör i ugnen! Mums.. Så nu jag mätt å belåten, å lite mätt-trött liksom :)

Men sånt överlever man. Händer ikväll? Inget, har gruppuppgiften, som jag ska göra själv, kvar. Så bli lite det, ska typ fundera å skriva ner vad jag kommer fram till. Så inte så krångligt.
Säger jag nu ;) Annat lär det låta när jag sätter igång!
Sen köpte jag äpplen idag, blev så sugen på att göra en äppelpaj, så får se om det blir en sån ikväll. Låter så gott liksom när jag tänker på det, men brukar jue egentligen inte va det. Hm, ajja får se.

Hörs senare, ska sätta igång med viktigare grejjor nu :P

Pussåkram

Å snart är det den sista! Längtas enormt dit. Tycker om dig ♥

Kommentarer
Postat av: My

Åh, vad gott med äppepaj ;) Nu blev ju jag också toksugen på det..

2008-04-04 @ 23:39:20
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0