För det är fredagkväll...

Å här sitter jag! Jajamän, men gott mår jag :P
Just kikat Talang, mycket konstigt folk finns det. Men helvetes konstiga "talanger" om man ens kan kalla det de. Men jag var lite imponerad av den där rödhåriga människan som höll på med snöret. Hur gjorde han? Å den där lilla tjejen, som typ va tio å hade sån jäkla röst. Är de så man blir chockad eller?

Den här dagen har varit bra känns det som. Började lite jävligt, slog igen dörren när jag skulle till stan så jag fick snö innanför klänningen, som kom ifrån taket. Svor en ramsa, på väg till bilen halka jag så jag la mig på rygg. JÄVLIGT. Men jag lever, å är glad för det.
Haha, har sett mycket lustigt folk på stan idag också. Sen fick jag mig nå konstiga blickar, gick å messa å fick förbannat roliga svar så gick å skratta för mig själv. Folket måste jue trott jag rymt ifrån dårhuset eller nått.

Var å hämta ut mina stövlar också, haha. Skomakaren måste känna mig. För han har bytt bort dom trasiga sulorna till rejält räfflade. Så halkar jag med dom, så är det min talang vill jag lova. Haha

Ha en fortsatt trevlig fredag! För det tänker jag ha. Pussåkram

Tycker om dig söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0