En lördag..

Somnade sent, vaknade tidigt. Eller, vid typ tio eller nått. Men klev inte upp då! För varmt och skönt under täcket för att lämna de så tidigt.. Så blev ligga där till typ kvart i elva, ringde syster å vi bestämde att vi skulle åka å kika Birsta City.
Så där har jag varit idag, jag har gått å gått. Sedan gick jag lite till, å liiiite till. Fötterna gör ont än! :P Var lagomt med folk, så gick bra att strosa runt å kika.
Blev inge större inköp; typ underkläder å var svart-/vitrandiga leggins. Jättefina! Lite för stora, men dom va på rea, å fanns inget mindre par :P haha

Ikväll har de blivit teve. Kika Körslaget. Är inte Brolle bäst så säg? Om inte bäst så ser han bäst ut av dom ;):P
Nu hoppas jag att Daniel har tid att prata snart :P Annars somnar jag! Sen blir det sängen.. Jättetrött. Är det de fina vädret som tar knäcken på en? Hm..

Ha en fortsatt trevlig lördag! Kram å hej.

Nu jäklar är det inte många dagar kvar förresten! Jag längtar till onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0